Zubehör Box mit 10 Fächern, Abmessungen ca. 13x10x3 cm.
Greater Than Games (2013)
(1 Rating. Rate now!)Aliases: Aminia Twain
Age: 31
Height: 5’ 4”
Weight: 130
Hair Color: Mousey Brown
Eye Color: Hazel
Birthplace: Kansas City
Power Source: Multi-dimensional Resurrection, In-depth knowledge of heroes
First Appearance: Freedom Five Annual #3
"They. . . didn't save me."
The darkness closed in around her, pressing, crushing, choking. Aminia felt blind panic, like shadowed hands squeezing her desperately thudding heart up again her ribs and then-- nothing. Darkness. Silence. And one thought: "They didn't save me."
Suddenly, the light hit her eyelids with searing brightness as she snapped into life with a jolt. She gasped for air. "Ms. Twain? Are you alright?" Dr. Stinson asked quickly.
"Hiccups?" Mr. Parsons asked in his usual, genial manner. She felt her stomach churn - how did she ever find that phony charisma so charming? She smiled weakly and nodded, feigning another hiccup, before excusing herself from the meeting for a cup of water. Shutting the door behind her, she melted, stunned, on the other side of the wall. The meeting continued on within the room behind her - they didn't even notice her absence.
What happened? Her eyes darted around the familiar headquarters of the Freedom Five, but not everything seemed like how she'd left it. Things were different. She was different. She had died. The darkness had lifted to unveil a changed world. Or perhaps, perhaps only she had changed? She went to the sink to fill the "World's Finest Assistant" mug Dr. Stinson gave her three years before they let her die. This one's handle had yet to crack.
This world was most definitely different than the one she left, but no difference cast such a stark contrast as the difference she felt inside. No longer was she the devoted, sheepish secretary who alerted the Freedom Five to where trouble emerged, who placed orders for Tachyon's many pairs of new footwear, who copied memos from the President, who washed sweaty spandex uniforms. Now, she was awake.
Aminia straightened up her jacket and opened the door to return to the job she perfected in her previous life. No longer would she skip date night to remove every fleck of red dust from their precious equipment. Nor would she lose sleep worrying about the calls she would make to loved ones with bad news after a battle. For never again would she shed a tear for the Freedom Five. No. For now, all she heard amid the cheer of the grateful crowds and the praise of the adoring public was that one final thought. They had a choice - me, their devoted servant, who gave EVERYTHING . . . or five total strangers.
"They didn't save me."
"Can they save themselves?"
Just ask us if you need more information about this item or if you can't find a certain game in our shop.
Da es sich hier um eine Minierweiterung von Sentinels of the Multiverse handelt, gehe ich nicht nochmal gesondert auf das Grundspiel ein.
Miss Information ist eine zähe Gegnerin. Am Anfang kann man ihr nichts tun, da die Helden noch nicht wissen, dass ihre Sekretärin sie sabotiert. Es ist thematisch witzig umgesetzt, da jede Sabotage auch eine „Clue“-Karte ist. Wenn genug dieser Karten im Spiel ist, offenbart sie sich, was auch ihre Rückseite ist. Dann gibt es saures für die Helden, sie gehört zu den etwas stärkeren Gegnerinnen.
Für einige Helden ist Miss Information eher eine frustrierende Sache, da sie sehr oft Equipment zerstört. Das passt natürlich zu ihrer Rolle als Saboteurin, aber für neue Spieler ist das nichts – im schlimmsten Fall kommt ein Held nie richtig ins Spiel.
100 Stück Zip-Beutel 80x120mm (8x12cm) in 50µ Folienstärke
Das 1-Euro-Stück auf dem Foto dient nur dem Größenvergleich und wird nicht mitgeliefert!
Die Honeycombs sorgen für Ordnung bei den Ressourcen und dienen als praktische Aufbewahrung auf dem Tisch oder in der Spielschachtel. Der Spielauf- und abbau wird erleichtert und erspart einem dadurc...
Die Honeycombs sorgen für Ordnung bei den Ressourcen und dienen als praktische Aufbewahrung auf dem Tisch oder in der Spielschachtel. Der Spielauf- und abbau wird erleichtert und erspart einem dadurc...
Die Honeycombs sorgen für Ordnung bei den Ressourcen und dienen als praktische Aufbewahrung auf dem Tisch oder in der Spielschachtel. Der Spielauf- und abbau wird erleichtert und erspart einem dadurc...

Nirvana (deutsch/engl.)
Korea BoardgamesInstead of 18,70 € only 5,90 €

Lautsalat
Schmidt SpieleInstead of 29,90 € only 18,00 €

Maus und Mystik Brettspiel
Z-Man GamesInstead of 77,60 € only 46,90 €

Time Stories - Bruderschaft der Küste (Erw.)
Space CowboysInstead of 26,50 € only 15,00 €
Atlantis Exodus (deutsch/engl.)
dlp-gamesInstead of 54,60 € only 25,90 €
The Glade (Collectors Edition) (engl.)
R&D GamesInstead of 49,90 € only 18,90 €
Stronghold Undead (deutsch)
Portal PublishingInstead of 56,20 € only 10,90 €
Tapestry (deutsch)
Feuerland SpieleInstead of 73,20 € only 39,90 €
Zug um Zug: Berlin (deutsch/engl.)
Days Of WonderInstead of 24,00 € only 12,90 €
Maus und Mystik Brettspiel
Z-Man GamesInstead of 77,60 € only 46,90 €
Mr. Jack (Neuauflage)
HurricanInstead of 31,70 € only 12,90 €
Through the Desert (international)
AllplayInstead of 49,90 € only 29,90 €
Galactic Cruise (engl.)
Kinson Key GamesInstead of 134,00 € only 89,90 €